What doesn't kill you makes you stronger

Åkte hem till fina Elsa för lite käk, prat och tjejfilm :) Vi blev övertalade att ta oss upp till the movies och se en skräckfilm så vi åkte upp dit och mötte upp grabbarna, jag och mina kära tjejkompisar satt och höll för öronen, krama ihjäl varandras nävar och sjöng ramsor på arabiska för att slippa se haha! (Hatar skräckfilmer..) Mysigt att komma hem och pussa på min älsklingsvovve<3
 
En sak som är lite jobbigt är jag VILL så gärna skypa med alla hemma och när jag gör det känns det superbra och det är skönt att prata med dom och se dom men efteråt kommer det en våg av saknad och 7 månader känns sjukt långt. Saknat min familj lite extra idag och hade inte tackat nej till min pojkväns hand idag på bion även om jag älskar mina vänner till månen och tillbaka. Imorgon är en ny dag, bröllop på gång och grejer! Nu knoppar jag mig i sängs, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0