Time flies

10 dagar till fall break. 26 dagar till Justin Bieber. 86 dagar till 2013. 180 dagar till Florida. 188 dagar till Prom. 201 dagar till senior trip. 222 dagar till Graduation. 250 dagar till 18 år. 
 
Igår åkte jag till Mallory en sväng där vi va ett gäng tjejer som käkade pizza och gjorde tie dye tshirtar, kvällen spenderas med min värfamilj och lite folk på en restaurang för att fira deras vän och avslutades med att alla möla frozen yogurt! Idag har jag varit i kyrkan och ska snart iväg igen på kyrkpicnik med volleyboll, mat, bonfire och lekar. 
 
Imorgon ska jag inte till skolan för jag ska åka och skugga en mäklare för mitt senior project & på tisdag missar jag hela dagen för att jag vann en gratis field trip till att se Dracula yay! Har otroligt mycket plugg och fotboll nästa vecka så får se hur det blir med uppdateringen, kram! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kapten rövhår<3

221 dagar (?) tills dina läppar blir blåa o gula av pussar :*

2012-10-07 @ 23:40:03
Postat av: Anonym

HEJ,HJÄRTAT,visst flyger tiden i väg,men jag tycker att DU tar vara på den väl,DU har redan hunnit samla många minnen på livets tråd.Var rädd om DIGför som DU vet finns det bara en av DIG TUSEN KRAMAR mormor o morfar

2012-10-08 @ 09:03:02
Postat av: emmis

men mys lagom joje <3 ta vara på varenda minut! när du kommer hem ska du släpas ut på krogen miss katolik-no-sex-before-marriage-and-alcohol-is-hell-2-the-no puss <3

2012-10-08 @ 15:15:04
URL: http://asongforhedwig.blogg.se
Postat av: mallanbrallanfrånstd

du är så SÖT lille jollan. njuuuuut and when you're back it's time for s'mores in da microwave and someee peanutbutterjellysandwiches i Svea rike!

2012-10-09 @ 20:57:36
Postat av: Anonym

VAD VANN DU PRIS I nyfiken i en strut

2012-10-10 @ 11:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0