Pitch perfect/Frozen yogurt

Supermysig dag med min värdfamilj, först åkte vi till IHOP och åt bästa pannkakorna någonsin (kanelbullepannkakor med nutella på), när vi kom hem stack jag ut och sprang en sväng och la mig och sola en timme (vädret är kokko här, i fredags ville jag bara gräva ner mig så kallt det va och idag va det 24 grader haha) sen åkte vi till the movies and watched Pitch perfect, my third time watching it now but jag älskar den filmen av hela hjärtat, ska köpa den när den komma ut och bara låsa in mig på rummet och kolla på den i månader. Avslutade kvällen på Sweet Savannah's frozen yogurt och det är verkligen det bästa med hela USA #bajartoppingsi40veckor 
 
Har även noterat + haft flera kära vänner hemma som klagar på min svenska och jag håller med dom, ibland vet jag inte själv vad jag skriver. Börjar göra stavfel, grammatikfel, särskrivningar m.m och får läsa igenom inläggen flera gånger för att se om det är rätt och ändå är det fel haha, går utför med sverigen bror. Funderingar som kommer upp när jag skriver: Heter det ''det ända som har hänt'' eller ''det enda som har hänt''? '' Är det uppet eller öppet?'' ''hej mamma är du fortfarande öppe?''  ''ja men det låter ju jätte kul'' ''idag var jag så va den så .... bajs?'' ''jag har sån verk i min tå!!''(Nej vänta, värk heter de ju) för att bara nämna några grejer. SÅ om ni blir förvirrade av min svenska ibland ber jag om ursäkt, godnatt :D
 

Kommentarer
Postat av: emmzan_95

åh jag och mamma ska nog se den, älskar hon som spelar "fat amy" <3

2012-10-22 @ 10:59:58
URL: http://asongforhedwig.blogg.se
Postat av: Prins af smögen^^

Och så har du skypat med din snygga, foxiga, hunkiga stavningspolispojkvän också :*

2012-10-22 @ 15:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0