Go helg!

Bild från några helger sen hemma hos Lene :) 
 
Jag älskar verkligen att ha folk omkring mig och göra saker och blir superlätt rastlös, men samtidigt älskar jag egentid och bara få ta det lungt och inte ha några måsten eller att behöva flänga. Igår så va jag hemma hela förmiddagen och det va SÅ gött att bara vila upp sig! På kvällen åkte jag, Jessi, Shelby, Savannah, Addy, Cassidy & Christine till the movies och hade det kalas :) Följde med Cassidy hem och vi dansa Wii och låg och prata om allt mellan himmel och jord fram till halv 3, jättemysigt! Åkte med dom till kyrkan idag och sen åkte jag med mina värdpäron ut och åt, blev så mätta att vi rulla runt på Walmart haha. Skypat med min bästis och nu mår jag grymt! Plugg och sängen står på listan, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0