Fullt upp med att leva!

Förlåt att jag inte har uppdaterat så mycket här men jag har helt enkelt inte hunnit. Haft kanondagar än så länge på mitt lov iallafall :) Första kvällen så spelade vi match och gick vidare till final i regionals, efter det åkte vi och käka på Steak & Shake och sen avslutades kvällen med tjejkväll hemma hos Casie. I förrgår så spelade vi final i regionals och även om vi förlorade så kämpade alla ihjäl sig och det känns jättetråkigt att det va sista matchen någonsin med mitt kära lag :( Vi åkte ut och käkade efter matchen och sen helt spontant hämtade vi upp Elsa på vägen hem och hon sov här, skrattade så jag krampade hela kvällen och det va supermysigt!
 
Igår åkte vi och shoppade, kände mig dock som en man på ullared för jag hade bestämt mig för att inte shoppa något så vi satt bara i fåtöljerna när Christine shoppa loss haha. Det enda jag köpte va födelsedagspresenter och ... cheesecake på CHEESECAKE FACTORY (!!!!) vi va i mathimlen för en stund mums! Sen åkte jag på Sweet sixten party för en tjej i laget där vi grillade, åt tårta och hade en bonfire :) Igår va också mitt sista football game någonsin och det ville jag inte missa så efter några timmar på kalaset åkte jag Jessi och Christine till matchen och mötte upp några. Älskar att mina kompisar kan köra här, vi köttar justin bieber på högsta volym och man kan inte ens höra vad man tänker, underbart :D Dock så va det nästan inga där för att alla är på semester under lovet och det va kallt som i ett isbjörns tarmsystem, vi gick runt en stund och huttra, gav upp våra frozen yogurt planer och åkte till Hometown istället med Reese och hans kompis och gjorde dom pizzasällskap. Kvällen avslutades med microwave s'mores och American pie in the basement with my girls. Awesome night! 
 
Dom sover fortfarande och jag har precis ringt och grattat min älskade mamma som fyller 25 idag (enligt henne iallafall haha<3) och fått pratat lite med henne och pappsen, jätteskönt :) Nu ska jag vänta på att mina sleeping beauties vaknar, käka frulle och sen ska jag spela minigolf med goaste Savannah. Hoppas ni mår bra! Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0