Saturday

#The wedding #Addy's cute dog #Subway #Watching Magic Mike #Jasmine hahah<3
 
Jättemysig kväll igår! Jag älskar att mina kompisar kan köra bil här, bland det bästa som finns att sitta och döna musik i bilen och va silly :) Vi åkte och köpta kinamat och dampa runt på Walmart, sen käka vi och kolla Magic Mike. Idag har jag varit i kyrkan och övat inför våran Christmas play och ikväll kommer Savannah och Addy över :) 
 

Emma: Har läst olika utbytesbloggar sen flera år tillbaka och tänkte bara säga att det alltid finns en blogg som man fastnar för mer än alla andra och som är mest inspirerande osv tänkte bara säga att din blogg är en sån blogg och att du inspirerade mig till att åka nästa år så jag taaackar och bugar för det hahah :) Svar: Vet du hur glad jag blir? Taack själv och all lycka till med ditt år :D
 
Till dig som fråga om jag har instagram, jajamen! @johannaan
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0