Saturday morning

Hej på er! Startade helgen med att gymma tillsammans med mina tjejer, sen åkte vi till the mall och stannade på Sweet Savannah's Frozen yogurt place innan vi åkte hem. Vi låg och halvsov till Pay it forward innan jag åkte hem och somnade som en prinsessa i min säng. Fick ett jättetjockt brev från mitt hjärta igår också, så himla fint va det! 
 
Började min lördag med att göra supergod frukost, bästa på hela veckan att sova ut och äta lyxfrulle. Ute är det 22 grader vilket är helt sjukt i mitten på November, men jag klagar inte för jag älskar värme!! Kvällen ska spenderas med Savannah och vi ska ha en Bieberkväll och gråta till Never say never haha. Happy saturday på er! 

Kommentarer
Postat av:

Vilken stat bor du i ? :)

2012-11-11 @ 08:56:02
Postat av: Anonym

DU ÄR DUKTIGAST

2012-11-11 @ 09:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0