Papa John's

Early release today yeeeah! Hade en bra dag i skolan även om jag fortfarande är hängig :) Efter skolan åkte jag, Addy, Darby & Justin till Papa John's huvudkontor där självaste Papa John jobbar xD Sjukt roligt hade vi, dampa i bilen och dog av skratt när jag fastna för andra gången när jag skulle gå ut (En truck med sjukt litet baksäte) och jag satt fast som en korv i typ 5 minuter haha! Nu kommer snart Savannah över, vi ska till kyrkan och sen kommer Addy också så ska vi tagga Twilight marathon i 14 timmar imorgon!!!! Ha det bra :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR GENERÖS

2012-11-15 @ 09:28:24
Postat av: Anonym


DU ÄR HJÄRTLIG

2012-11-16 @ 15:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0