Intressant morgon hahahha..

#UK's gym #Älskade veckorevyn #UK basketball tshirt #UK game #Nyklippt tjaj med creepysmile/nöjd
 
I lördags kom mina tjejor över, vi käka god mat, flabbade hela kvällen och smed planer :) Igår morse va vi med om det läskigaste vi någonsin varit med om haha, vi har nog aldrig varit så rädda. Vi satt och åt frukost så knackade det på dörren och (vi va ensamma hemma) jag tänkte inte gå och öppna men han gav sig inte så jag gick och kolla ut genom fönstret, så står det en jätteskum snubbe med gastub på ryggen, ett svart järnrör och svartklädd och han börjar knacka mot rutan med röret och vi blir livrädda!!! Savannah tar en stekpanna, jag en kniv och Addy en dammsugare (?) och vi kutar ner i källaren och in i tvättrummet, hör massa konstiga ljud när han går runt utanför huset, ringer deras föräldrar och Addys pappa lämnar sitt jobb och åker hit och Savannahs pappa kommer hit med pistol. Så går han in i vardagsrummet och ser en lapp i dörren från snubben, så är det en från the bug man hahaha. Han va här för att spraya huset för insekter haha åh.. det är kul nu efteråt men vi va vettskrämda!
 
Efter dom hade åkt hem åkte jag ner och klippte mig, 15 cm av mitt hår rök och det kändes i hjärtat men det känns mycket fräschare nu :) På kvällen åkte vi till Lexington för att kolla på UK campus och gå på basketball game, blir så himla sugen på att gå College i USA :( Verkar sjukt kul! Matchen va superfräck, dansare, cheerleaders, maskotar, fullsatt och grym stämning :) 
 
Idag är jag ledig because of the election, känner mig lite hängig så ska bara vara hemma och vila och ta ikapp massa plugg. Hoppas ni får en bra dag! Grattis till mig och mitt hjärta som har 9 månader idag också<3

Kommentarer
Postat av: håååbee

Lol
och johanna... ditt hår ju är fän superlångt ändå som vanligt.

2012-11-06 @ 18:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0