Amerikaner<3

Så här känner jag ibland, när mina kära amerikaner slänger ur sig goa & smarta kommentarer
 
''How was the bieber concert?'' 
(me) ''Oh it was really good! (överglad)''
'' Did you understand anything what he said?''
 
hmmm... nej jag förstår ALLT du säger, allt mina kompisar och lärare säger men inte Justin Bieber, nix .. :) 
 
''Where are you from?''
''Sweden''
''Oooh I've always wanted to go to Switzerland''
 
(Detta va från en Italienare dock)
''So where are you from?''
''Sweden''
''Ahaa, is that the country next to New Zealand?''
 
Idag hade jag med mig grovt bröd till skolan haha
''What is that brown thing under your cheese?''
''It's bread?''
''Whaat? Why is it brown?''
''It's wheat bread''
''Wheat? Why is it brown, I've never seen that in my entire life''
 
Dom hade en utbytesstudent från Sverige med mitt efternamn förra året, när jag kom hit fråga jättemånga 
''Is Morgan Nilsson your brother?''
''No''
''What? (JÄTTEförvånade) But he is from Sweden too''
 
''Are you from Canada?'' <- what? 
 
''I don't wanna move to Sweden, they have all their food in tubes, I read that on google''
 
''I would not survive in Sweden, eating all that healthy food. What do you eat? Carrots? Do you have your own garden where you plant your own vegetables?''
 
''DO YOU WALK TO SCHOOL!?!!!??'' 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: melanie

haha så härliga! skulle vara kul med flera sånahär inlägg (om de nu säger några fler roliga saker)

2012-11-16 @ 21:38:38
URL: http://mmifoto.blogspot.se
Postat av: Anonym

Inget har ändrats sen 1987 men kul ändå...

2012-11-16 @ 22:45:14
Postat av: henni

... lol

2012-11-16 @ 23:46:15
Postat av: Anonym

MAN FÖRSTÅR ATT DINA ÖGON HAR BLIVIT SÅ STORA,EFTER 12 TIMMARS TITTANDE

2012-11-17 @ 08:41:04
Postat av: Malin

Måste bara påpeka en gång för alla att det heter AMERIKANER och inte "amerikanare", såvida du inte syftar på ett fordon...

2012-11-17 @ 11:35:07
Postat av: Anonym

DU ÄR INTELLIGENT

2012-11-17 @ 14:28:04
Postat av: Isabelle

hahaha oj nu fick jag mig ett gott skratt, tack!

2012-11-26 @ 17:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0