111 days 11/11

Vart tar tiden vägen? Snart fyra månader hemifrån, bara ett halvår kvar! Helt otroligt va mycket jag har fått vara med om redan. När jag satte mig på planet i Göteborg trodde jag aldrig att det här skulle betyda så mycket som det gör för mig. Utmattad, förvirrad och nervös klev jag av planet i Louisville och träffade min värdfamilj för första gången och dag ett på mitt äventyr hade börjat. Sen dess har det hänt sjukt mycket, jag har bland annat: Varit på 4 bröllop, överlevt första dagen i high school, blivit stammis på Keystone cinemas, gått på Football games, basketball games, Spelat Powderpuff, upplevt homecoming week, vart på konserter, åkt gul skolbuss, varit i Gatlinburg, vart på baseballgames, börjat tänka på engelska, vart på bonfires, födelsedagskalas, fått jättemycket fina brev från hemma, fått fantastiska vänner, gymmat, spelat fotboll, shoppat, ätit massa god amerikansk mat, växt ur massa kläder, fått en hundbästis, spelat minigolf, åkt gokart, skrattat så magen krampat och en massa mer! 
 
Saker jag ser fram emot: Basketball season (en kille på min skola har blivit signad för UK vilket är superstort och ballt!), Thanksgiving, Gatlinburg på jullovet, Nashville, St Louis, Florida x2, prom, thunder over Louisville, homecoming week för basketball och sist men inte minst, graduation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0