3 månader!

1# Jag och Rogge käkar 2# Jag och min konung 3# Gulligull
Hej på er!! Min helg va superbra, började med tjejkväll som va jättemysig, på lördagen var jag på Liseberg hela dagen med mitt hjärta och på söndagen så hade vi tre månader tillsammans, det har gått så himla fort! Han väckte mig med pannkakor på sängen (och ett ägg bara för att jag alltid äter det haha!), GLAD tjej!!
Idag har gjort historiaprov och därmed fått bort 500 kg från mina axlar, bara några ton med plugg kvar innan lovet yey! Ska sitta och fylla i visumansökningar nu, det börjar närma sig och det känns! Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: ja men gissa vem som är här och fyller i "namn"-fältet för att återigen få kommentera??

kaninbilden asså. dör haha!kolla tjejerna bakom tycker de är assnuskigt och råstirrar <3

2012-05-07 @ 22:09:16
URL: http://asongforhedwig.blogg.se/
Postat av: Julia Lundgren

Fin blogg du har Johanna!! :)

2012-05-08 @ 12:14:08
URL: http://julialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0