USA

 
Lite saker jag längtar till att/vill uppleva:
- High school spirit
- Prata engelska 
- Träffa nytt folk
- Växa, stå på egna ben
- Prom
- Graduation
- Prova på nya saker
- Amerikans football 
- Landet olagom
- Victorias secret, forever 21 mm
 
 
Visum är fixat. Börjar förbereda saker som ska packas ner. Det är ungefär 2 ynka månader kvar. Börjat prata om avskedsfest. Börjar gråta ibland helt hokospokos när jag tänker på saker jag kommer sakna, tex när man ligger emellan mamma och pappa och gosar eller skrattar ihjäl sig med sin bästa vän. Längtar så mycket till jag ska få uppleva allt, allt som bara har varit en dröm. Vill ha värdfamilj. Ibland sitter jag bara och ler som en knasboll när jag tänker på att detta närmar sig och vill bara skrika av lycka. Det kan som minst vara 24 dagar kvar och som mest 76. Det känns overkligt. Det känns magiskt. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0