Kaos

Bilder från huset
Vilken dag!!!! Jösses. EF ringde mig i morse och sa att jag hade fått placering, sen dess har jag mailat med familjen (Består av en äldre man och kvinna och en hund hehe) en del, googlat m.m!! Verkar jättemysigt :) Fick också reda på att jag med största sannolikhet kommer åka 24 juli, som är om 18 ynka dagar. Det är ju det här jag har längtat efter så, att få veta. Men det var verkligen som ett slag i nyllet som sa '' JOHANNA NU ÅKER DU SNART, på riktigt'', det har liksom känts så långt bort fram tills nu. 
 
Denna dagen har verkligen varit helt kaos, är SÅ glad samtidigt som jag är helt förvirrad, ledsen, nyfiken och tusen känslor till. Gråtit hela dagen och det låter ju helt knäppt egentligen, men är bara så jäklans känslomässigt förvirrad haha. Va uppe hos min kusin en snabbis och när vi berättade för honom så sa han ''jag kan lära dig massa engelska, yes, no, hello, blue'' han är 6 bast och världens galnaste sötrompa. Fått reda på att jag har körtelfeber också vilket är ganska onajs och sitter just nu och käkar mys med min fina mammis. Ska ta och ringa bästis också. Vet knappt vad jag skriver ens, men ha det superbra så hörs vi snart!!:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0