Bröllop & blå cupcakes

Hej på er!! Tack för dom fina kommentarerna, ni har så rätt så rätt<3 Sen vi hördes sist har jag träffat Elsa, en jättego svensk tjej som bor här & vi var och shoppade lite på ett mall. Vi tappade andan när vi såg Victoria's secret och tog foton i en photo booth haha, ska lägga upp bild på det imorgon! I helgen har jag varit på bröllop nere i Murry, det är 45 grader varmt här så lyckan när jag såg att dom hade pool på motellet går inte att beskriva haha! Det va kul att se ett amerikanskt bröllop, lite annorlunda från hemma men jag gillade det! Vart och valt ämnen och kollat lite mer på skolan och såntdär och nu när jag kom hem ringde jag mamma och pappa, SÅ skönt att höra deras röster igen, jösses anakonda (Lägger upp bilder på vad jag köpte imorgon mammis så du kan se). Ringde min Josef på skype också och babblade bort 2,5 timmar i ett nafs, tacka gudarna för skype!!!
 
Skriver mer imorgon, hoppas ni mår bra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0