day 2

Fina Hanna som kom med en enorm chokladboll med tomtebloss i innan jag åkte, GO!
Godmorgon Sverige! Kl är bara 8 här så ligger och drar mig i min stora säng hehe. Igår så åkte vi en rundtur i Mt Washington, dom sa ''If you blink you'll miss it'' haha, det är lika stort som Brastad ungefär, fast dom har Donken, Taco bell, KFC (EMMA!!<3) och all mat du kan tänka dig. Åkte förbi skolan också, den ser kanon ut! Vi gick (nej menade åkte, här går man ingenstans haha) ut och åt iallafall, och jag tog en sallad som va större än hela mig! Sen åkt vi och handlade, fick med mig en B&J  hem yay! (Och en massa frukt mammis oroa dig inte) 
 
Det är förresten SJUKT varmt här, när man går en meter utanför dörren så rinner det floder om en. Jag har en granne som har hästar, fast det är show horses eller något. Hunden äter is och man går med skor inomhus här och dränker äggen i smör när man steker dom. Ha en fin dag så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0