Top 10 memories so far

Alla Football games!!! Cheerleaders, fried oreos, gå i shorts, galna red zone folk, gå runt hela kvällen och prata med folk och dampa. Utan tvekan bland dom bästa kvällarna. 
Justin Bieber! Kommer väldigt högt upp på listan, om inte högst. Det var en obeskrivlig kväll som jag aldrig kommer glömma!
Gatlinburg i början av året va sjukt kul och mysigt!
Den här kvällen va PERFEKT. Grilla, S'mores, sitta runt elden och sjunga högt och falskt, dans, skratt och nytt folk.
Jag som inte hade vart på ett enda bröllop vad jag kan minnas innan jag åkte har nu vart på 5. Fett! 
Homecoming week! Pep rallies, homecoming game, school spirit, powderpuff game, klä ut sig varje dag m.m.
Att vara med i julmusikalen va jättekul!
Spela fotboll va inte min starka sida haha men det va många kul stunder med laget.
Min favoritklass, jag och Addy skrattar alltid så vi kissar ner oss!
Alla FroYo stunder, det goaste man kan äta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0