T.G.I.F

Haft en toppenbra start på min fredag. Jag har bytt min astronomiklass nu (som förstör hela dagen, fy korvars) så till våren blir det childhood and development med min fina Savannah, GLAD! Vi visade upp pjäsen en sista gång också och efteråt hade Megan med sig cupcakes :D När jag kom hem låg det ett stort paket på sängen från mormor och morfar, vill öppna det NU NU NU! Får hålla mig till julafton, det är ju bara drygt en vecka kvar waah. Nu ska jag kolla julkalendern och sen ska jag ut och springa en sväng, i shorts och tisha eftersom det är vårväder ute, INTE MIG EMOT! Min kväll ska jag spendera med mina favorit AMERIKANER och fira min underbara vän! Ha en fin fredag!

Kommentarer
Postat av: OrdmärkarNNkorvpillamigirumpan(a'<3:**

Det heter faktiskt amerikanARE.. puss gmn<3 hahahaxD

2012-12-14 @ 22:08:59
Postat av: Anonym

klart att johanna visste det

2012-12-16 @ 07:55:01
Postat av: E

Det heter INTE amerikanare.
Sök på google på "amerikanare" och se vad som kommer upp. Just det... En bil.

Amerikan däremot, är en nationalitet, vilket jag tror du syftar på.

2012-12-16 @ 12:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0