Glad Lucia!

 
Glad Lucia mina svennebananer! Dom firar inte det här men jag hoppas ni har haft en mysig dag med lussebullar och pepparkakor så magen spricker och en massa lussande! Idag har jag haft en bra dag i skolan med massa skratt, vi har haft dramauppvisning också och spelat upp vår pjäs.. nervigt! Efter skolan va det träning & nu ska jag kolla på The holiday. Ps. va tycker ni om årets julkalender? Jag tycker den är sjukt bra och spännande haha, längtar alltid till nästa avsnitt :D Puss!!!
 
Jag blir bara sämre och sämre på svenska också haha!! Får verkligen tänka till ibland när jag skriver/läser. Idag ville Addy att jag skulle lära henne lite svenska + svenska alfabetet, när vi kom till G och H så tog de stopp, jag kunde INTE komma på hur man uttalar dom (vilket är helt KNÄPPT) så min kära mamma fick skicka en film där hon säger dom hahaha. Älskar att engelska känns mer naturligt nu!

 

Kommentarer
Postat av: hb ^^

Hahaha min crazycrab

2012-12-14 @ 12:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0