Fredag & Lördag

Gick inte så bra med mitt springande igår ! La mig ner och skulle bara ''vila ögonen lite'', vakna upp 3 timmar senare (!!) och fick stressa sönder haha. Åkte hem till Savannah, vi åt mysmat, åkte till Light under Louisville och hade en go fredag! :D
 
Idag stod EF christmas party på agendan så min lilla värdfamilj klädde ut oss haha, jag va Elf, Bernida Mrs. Santa och John va jultomten! Vi körde lite lekar och de va kul att träffa dom andra utbytesstudenterna :) Efter det åkte vi till nästa julpartaj och Elsa följde med mig wiho! Jag och Elsis satt och prata om allt mellan himmel och jord och jag är så himla glad att jag har träffat henne här, vi har kommit varandra så nära på bara några månader och hon är jordens goaste! 
 
Nu ska jag plugga lite inför finals och kolla julkalendern innan jag knoppar mig i sängen, puss! Lägger upp bilder från EF partyt när jag har fått bilder från folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0