121212

Tjeenare gött folk! Sista musikalen i måndags gick superbra, tråkigt att allt är över nu! Lägger upp mer bilder när Melanie har skickat dom, bilderna ovanför är från the 50's part. Musikalen va uppdelad i tre delar, 50talet, minikonsert av kören och sist bibeldelen (jättefin). 
 
Igår efter skolan va det track practice, tur att det va lugn träning då jag fortfarande va lite sjuk. Mår mycket bättre idag! Efter träningen åkte jag och Bernida till Jefferson mall för jag va tvungen att fixa sista julklapparna + födelsedagspresenter, leta halvt ihjäl mig men det löste sig till slut och jag hitta lite käcka grejer hehe :) Vi avslutade kvällen på Steak and Shake (Universums bästa hamburgare!), mysig kväll. 
 
Idag ska jag baka kladdkaka till mina vpäron för Bernie sa att hon va sugen på det, ikväll ska vi på barnkörens julmusikal i kyrkan vilket kommer blir asmysigt! Hoppas allt är bra med er, mer bilder kommer!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0