TRY OUT

Heeeeej! Igår sov jag hos Elsa, vi övande på rutinen (till dansen) och startade denna dagen med chocolate chip pancakes. Riktigt skönt med fredag!! Idag hade vi try out och det va precis som på film haha, gick in i det enorma tysta gymmet så satt coacherna bakom en bänk, rörde inte en min och bad mig att gå ner i split och alla möjliga galna grejer haha, sen skulle jag göra dansen då och jag bara glömde ALLT, så stod där helt förvirrad, började le (enda jag kom ihåg haha) och gjorde kicks i 40 LÅNGA sekunder, hmmm ska nog gå med i orkestern eller bokklubben istället yay..Det är första football matchen idag så los cheerleados gick runt med rosetter i håret och cheer tshirts, spirit!!!!!! är jättetaggad på kvällen :) Ha en superbra fredagskväll, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0