Onsdag.

+ Man kan köpa en fet melon och två paket jordgubbar här för 2,5 dollar vilket är ca 15 kr.
+ Allt (9 gånger av 10) är mycket billigare (ove gillar<3) (gillar paranteser också) 
+ Idag har jag testat pop-tarts chocolate fudge, (extremonyttigt) vilket dom anser är frukost här haha
+ Bakat chokladbollar till min sociologoklass som jag har imorn, skulle ta med mig något svenskt 
+ Min helg kommer bli toppen
+ Hade seniorpictures idag och såg ut som en råttbäver, (Emma jag önskar jag kunde klä ut mig med dig i år igen, min fina vän!)
+ Veckorna går ruskigt fort vilket är både bra och dåligt! 
+ Varit här i 37 dagar nu, alltså FEM veckor redan. Snurr i kastrullen!
+ Jag har lärt mig SÅ mycket, och mycket om mig själv. 
+ Jag har blivit mycket mer organiserad sen jag kom hit, känns gött och ha koll på grejerna!
+ Amerikanare är generellt mycket öppnare, ex idag satt vi och åt så klampa grannen in för att fråga något och mina värdpäron sa bara ''hey vill du ha mat, sätt dig ner, ta med dig lite hem''. Har lite svårt att tänka mig det hända hemma, haha. 
+ Ska snart ta och köpa mig ett fotoalbum, framkalla bilder och proppa det med bilder och tankar från mitt år yay!
 
Blir helt pirrig i kroppen när jag tänker på att jag verkligen är här, att det här är det jag gick och väntade på i 1,5 år. Ibland är det svårt att förstå att jag är uppe i mitt äventyr, just i denna stund som jag skriver detta. Det känns som en helt annan värld, prata engelska hela dagarna, träffa nytt folk hela tiden, nytt hem och nya vänner. Ganska coolt om jag får säga det själv! Hoppas ni sover gott svennisar<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Min fina fina lilla prinsessa. Puss mammis

2012-08-30 @ 06:26:10
Postat av: Ninjasinpyjamas med godissnöre runt koookeeeen

Är så stolt över dig min älskling :)

2012-08-30 @ 07:40:45
Postat av: emma

åhh fina jojäh! tänker på dig gullonge och är såå glad över att du verkar ha de så grymt och träffat ordentligt folk :) jag vet inte, men troooor att jag kanske missa skolfotot i år :S:S:S:SS: yolo

2012-09-09 @ 18:35:10
URL: http://asongforhedwig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0