Svenskakurs/Nercabbat/Glass/Mall

Hej på er! Ska berätta lite vad jag har hållt på med det senaste dygnet hehe. Igår på dagen så skypade jag med min familj, skönt att se dom igen!! Sen käka jag, lärde Mischa att prata lite svenska haha, sen åkte jag och Bernida till hennes mamma (I hennes bil utan tak, med musik på max och flippade ur, kändes som jag var i en film!!!!), hon släppte av mig hos Elsa och vi åkte runt lite med Katie som hade nervevade rutor och musik så högt att man inte ens hörde vad man tänkte (Filmmoment igen!) köpte mcflurry på donken, kollade film och jag och Elsa låg och pratade till 3 eller något! 
 
Idag så var vi i skolan, dom har priser över allt från mästerskap, röda skåp, det ser precis ut som i en high school film och jag kan inte vänta tills skolan börjar!!! Åt sjukt god glass på ett ställe, grädde, glass, chokladsås och cookies i! Nu kom jag precis hem och vi ska snart till kyrkan och käka mat och så ska jag träffa en massa galna amerikanare yay! 
 
Imorn ska jag till Louisville och gå på zoo, får se när jag hinner uppdatera men vi hörs snart! Kan.inte.fatta.att.detta.är.mitt.liv.nu. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken himla kul dag, kväll och morgondag mitt hjärta. Love ya most

2012-08-01 @ 22:41:30
Postat av: tova

vem är elsa?? :)

2012-08-02 @ 11:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0