EN MÅNAD!

På flygplatsen, så utmattad att det kändes som jag hade fått en kamel i huvudet haha!
Åkte till Murry första helgen jag va här för att gå på bröllop och där hade dom pool vilket va hur OBESKRIVLIGT skönt i Kentuckys 40graders-väder! 
 
På hotellrummet, äter förmodligen något otroligt nyttigt eftersom att jag är i hälsolandet nr 1, eller?
Bernida och jordens grymmaste bil! Kommer skära bort taket på vår bil hemma när jag kommer hem! 
Lärt världens sötaste unge att prata lite svenska!
 
Vart i kyrkan och träffat gött folk!
 
Prövat frozen yogurt och det va amazing!!
 
Vart på zoo med Elsa, Katie mfl och sett massa djur och deras avföring
 
Klippt gräset och det va askul!
 
Vart på buuuuurger king och fått en krona yay!
 
Lärt amerikanarna lite crazy crab<3
 
Hoppat runt och fjantat mig med min galna tyska!
 
Vart en hmm ekorre vid matbordet..
 
Prövat Whoppers som va gooooott!
Hade en kul dag hos Rosemary med alla utbytisar, den helgen va kanon!
 
Satt sprätt på mina besparingar, affärerna här vill man ju bara stoppa i fickan och dra med hem!BASEBAAAALL!Enda nyttiga på hela månaden typ, mums!
 
Vart på the state fair och kollat runt :):):)
 
Mitt första footballgame och de va sååååååå grymt!! Ryser när jag tänker på det, pirr pirr i maggen jao
Blivit kär i deras hund, kommer krossa mitt hjärta när jag måste lämna min värdfamilj :( 
 
Idag har jag varit här en månad, redan! Vad händer med tiden?! Innan jag vet ordet av det kommer jag sitta hemma igen, äta lingongrova och handla på Ica. Haft tusen känslor denna månaden, pirr, hemlängtan, saknad, glädje, lycka, wow-moments, tårar och skratt för att bara nämna några. Jag är glad att jag åkte, även om jag frågade mig själv vad fan jag höll på med när jag satte mig på planet. Hoppat ut i världen utan att ha en aning om vad som väntade mig, har klarat en hel månad nu i ett annat land, en ny familj, med ett annat språk, på mina egna svenneben och jag tänker ge mig en stor high five på det! Slänger upp lite bilder från denna månaden :) 
 
Emmy - Hejsan, ville bara säga att jag total älskar din blogg. Jag läser en heeeeel del utbyttesstudent bloggar. Men din slår alla med längder! Den är super bra och du verkar vara en så glad person! och jag måste säga, att dina värdföräldrar verkar as härliga och roliga! Min dröm är att någon gång åka som utbyttesstudent till USA. Så jag undrar vilken organisation du åker med och kan du säga några bra och dåliga saker som du har upplevt med den organisationen. Men hoppas du får ett grymt år i USA och det ska bli roligt att följa din resa! Ha det bra! Kram från Emmy.
 
Svar: Hej! Åhh va glad jag blir, blir helt nybakadbullevarm i magen haha :D Mina värdföräldrar är helt GRYMMA, kunde inte hamnat i en bättre familj och jag är så otroligt tacksam! :) Det tycker jag verkligen att du ska! Jag har åkt med EF, jag ansökte väldigt tidigt, 1,5 innan jag skulle åka ungefär och dom har vart otroligt trevliga hela vägen. Dom är jättegoa och bryr sig verkligen om en, jättehjälpsamma och stöttande! Jag har faktiskt bara upplevt bra saker med dom än så länge och jag rekommenderar dom gärna som organisation hehe :) Tack så jättemycket going, ha det kalasbra! Kram :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0