CHECKLIST

Åhhh bästa känslan är när man stryker sista saken på ''att-göra-listan''. Suttit med läxor från jag kom hem idag fram tills nu, har inte pluggat såhär mycket som jag gör nu som under hela min livstid i Sverige tror jag haha! Jag och John åkte till Walmart (<3) och köpte skolgrejer och fick med oss lite gott hem, så avslutat denna dagen amerikanska pannkakor, jordgubbar och chocolate chip/cookie dough B&J (B&J kostar 3 dollar här vilket är ca 20 spänn, helt mangomongo!!!!). Imorgon ska jag på konsert och det kommer nog bli askul! Försökt få tag på fotbollscoachen också, har aldrig spelat fotboll men det är typ min enda chans till att gå i sport här eftersom att alla sporter på min skola är elitnivå :( Ska börja mitt nya liv en vacker dag också, letat upp en runda att springa runt kvarteret nu som verkar fantastiskt givande och trevlig.. PEPP! Hoppas ni mår bra, kramar!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Hejsan, ville bara säga att jag total älskar din blogg. Jag läser en heeeeel del utbyttesstudent bloggar. Men din slår alla med längder! Den är super bra och du verkar vara en så glad person! och jag måste säga, att dina värdföräldrar verkar as härliga och roliga! Min dröm är att någon gång åka som utbyttesstudent till USA. Så jag undrar vilken organisation du åker med och kan du säga några bra och dåliga saker som du har upplevt med den organisationen. Men hoppas du får ett grymt år i USA och det ska bli roligt att följa din resa! Ha det bra! Kram från Emmy.

2012-08-22 @ 15:34:21
URL: http://emmynaslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0