SENASTE...

Låt du hörde: Pumped up kicks - Jayme Dee
Film du såg: Friends with benefits
Mat du åt: Potatis, kycklinggryta m.m hehe
Kram: Jossan hihi
Puss: Godnattpuss från mammis och pappis
Känslan: Saknad
Resa: Fuerteventura
Glädje: Hade inställt lektion sista timmen tjoho!
Person du träffade: Min käre bror
Personen du pratade i telefon med: Josef
Personen du fick sms av: Jåååsef
Gången du var utomhus: Alldeles nyss jajamen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Söndags tror jag bestämt att det var
Saken du köpte: Mat såklart!!
Ska bli skoj: Kroatien!!!!!
Sparar till: Att åka till kolmorden och äta köttbullar, nä men USA!
Pålägg som gäller: Ost i alla väder och kläder mums
Önskar att jag var bättre på: Att sjunga
Dagens dryck: Vatten yey!
Vad saknar du: Hanna & Josef
Tre band/artister: Ed Sheeran, Håkan Hellström & Joshua Radin, lyssnar på en gurkans massa olika!
Vad har du gjort idag: Ätit, vart i skolan, bajsat, ätit osv
Brukar du svära mycket: Ja förjävla ofta
Hur tidigt stiger du upp: Halv 8
På helgerna: Runt 10
Vad ska du göra ikväll: Träna och plugga kul lajf!!!
Hur många timmar sover du per natt: 8 tror jag nog jag klämmer till slut
Vem är snyggast i världen: Ozzy osbourne, hehe nejdå det finns så himlans mycket fina människor men Josef då<333
Vad är det för veckodag: Hm, tisdag!
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Mallorca med underbara tjejer och massa annat supertrevligt!
Favoritplagg i garderoben just nu: Oboy, pass!
Längd: 1,68
Senast utlästa bok: Hungerspelen<333333
Mitt rum kan beskrivas som: Lågt i tak, vitt vitt vitt vitt och mysigt som en liten koja
Mig själv med tre ord (just nu): stressad (varför sitter du här och skriver då pucko), filosofisk och hemlighetsfull
Jag tränar: Så sällan att mina muskler förmultnar, nääjdå 4-5 gånger i veckan!
Jag ville bli när jag var liten: Statsminister haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0