Som i en gammal sång, gammal sång.


 SAKER NI (KANSKE) INTE VISSTE OM MIG

- fram tills jag gick i 5an/6an åt jag inget kött/kyckling & knappt nån fisk (fråga mig inte varför! de e ju ASgott)
- Jag är mästare på att tappa bort saker, framför allt nycklar!
- Jag sjunger (läs: vrålar) så högt att fönsterna skakar när jag duschar
- Jag har haft tandställning
- Jag har en fet höjdskräck
- Jag älskar att åka karuseller, helst ska det gå så mycket upp/ner/snabbt/brant att inälverna åker ur magen
- Min favoritpizza är hawaii med bearneisås & jordnötter
- Center (och center nougat) är mitt favoritgodis
- Jag älskar filmer som berör en, (men kollar gärna på komedi också)
- Jag älskar att resa, hade velat plugga teater/film i USA när jag har tagit studenten, backpacka i Australien (ÅH det finns SÅÅ mycket jag vill göra) och i framtiden vill jag jobba med något som hjälper människor, tex psykolog eller något inom sjukvården
- Jag har inte kommit ur kiss och bajsåldern och lär nog aldrig göra det heller!


Kommentarer
Postat av: lina

hahaha, tappar bort nycklar ja! PUSS

2011-09-03 @ 20:38:51
URL: http://linagabriellaa.blogg.se/
Postat av: XOXO

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 100-120 läsare blir din här på http://laakinoiise.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-onsdag.html#comment

Följas på blogglovin?



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-09-07 @ 21:33:11
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0