BRA BÖRJAN PÅ HELGEN!


Godmorgon! Igår hade jag verkligen en kanondag! Slutade tidigt, fikade med goa Emma, middag hos m&m där vi pratade deeptalk och det va jättemysigt, hälsade sedan på pappa på hans jobb, sen kom Hanna till mig och vi hade SÅ.JÄKLA.ROLIGT, har träningsverk i magen idag av skratt!! Vi klädde ut oss och beställde en pizza större än afrika, pizzasnubben undrade va det var för knäppgökar han hamnat hos, vi spelade in 743875 STÖRDA filmer som stannar på hennes dator, ska bli kul att hitta dom om 3 år eller nått sånt haha!
-
Idag ska jag hjälpa min kära mor med massa saker och om jag hinner ska jag ner och testa på nya sportlife, vi hörs av under dagen! PUSS


Kommentarer
Postat av: Hbbb

Hahhahahahhah låg och skrattade själv när jag läste om den stackars pizzagubben hahah

2011-09-05 @ 01:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0