There's nothing you can't do, now you're in New York



Ta mig tillbaka.

Åh, det finns så mycket som jag vill göra i livet. Jag har så stora och många drömmar, och jag antar att det enda (nästan iallafall) som stoppar mig är mig själv. Det är bara man själv som sätter gränser för vad man kan åstadkomma, till stor del handlar det om vilja, vilja att lyckas. Jag ska verkligen rycka tag i skolan nu, lite jävla anamma. För jag vill ha möjlighet att förverkla alla dom där drömmarna som än så länge bara flyger runt som tomma ord bakom pannbenet. Nu gör jag en high five med mig själv, för att ha bestämt sig är iallafall en bra början.



Kommentarer
Postat av: Emelia

Bra ord Johanna ;)

2011-11-05 @ 00:57:01
URL: http://emeliaemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-11-05 @ 14:20:35
Postat av: Hb

Fan vad bra Johanna! Önskar att jag också skulle ja lite "go" i mig höhö :(

2011-11-05 @ 22:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0