GOA BRUDAR

Sitter och skrattar åt mig själv nu, jag gapskattar. Ibland undrar jag om min hjärna är en liten ärta som någon har kört över med en fet lastbil haha. För snart så ska jag göra något, som jag är så himla nervös för så jag simmar runt i mitt eget bajs just nu, jag ska ställa mig på en jävla scen inför hur mycket folk som helst och .. sjunga HAHAHHA ååååh jag orkar inte med mig själv, vill flytta till Alaska just nu så jag slipper. Men hey!!! Känner på mig att jag kommer sitta och garva läppen av mig åt hur dåligt det gick om sisådär 6537 år och jag har slutat skämmas! Och för er stackare som kommer se detta haha, nej jag tror inte att jag är någon Britney Spears, men jag är stolt över mig själv att jag kommer göra detta (1. Liiite sent att ändra sig nu 2. Johanna din nöt om du inte visste de så va gymnasiet ett frivilligt val, du kunde valt typ jordbruk i lappland smartass.) och det är ju iallafall en liten vinst mot rädsla och att gå utanför safetyboxen, eller?

Kommentarer
Postat av: lina törnis

DU KOMMER ROCKA FETT mannen jao, peace bre

2011-11-28 @ 23:37:32
Postat av: Madde

Sugen på att vara med i veckans blogg? ;)

Vem vill inte ha mer läsare



DIREKTLÄNK:

http://mezos.blogg.se/2011/november/veckans-blogg-3.html#comment

2011-11-30 @ 16:31:19
URL: http://mezos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0