-

Inte universums vackraste bild men en bild på klänningen iallafall, tycker den är majssöt (från vila) :D Haft en mysig helg och verkligen utnyttjat regnet till max med att vara inne, gosa film och käka godis, fint som fasen! Myst med go middag och lite presenter till min kära mami idag på mors dag också :)


Glädje: Jag har en supergo familj, Jag har världens finaste vänner, det är en vecka kvar till håkan, jag och folk jag älskar är friska och mår bra, vi har ledigt torsdag-måndag sen åker vi på klassresa och sen är högstadiet slut (inte bara glädje såklart men) imorgon ska vi på en superkul grej i skolan, pappa kommer snart hem, snart åker jag och 45 (?) andra goa lysekilare till mallorca för en veckas bus och röj, jag fyller år snart, jag har snart ett sommarlov att bita i. Listan kan göras lång, men oj va mycket jag har att vara tacksam och glad för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0