charlie st cloud

Anonym om göteborg!: kan du visa allt du köpte? :) med närbilder, pris och vart de kommer ifrån?
svar: suuure :D












skor h&m (som jag ska ha på avslutningen), byxdress bikbok, shorts zara, linne & klänning h&m divided, fick med mig ett par mjukisshorts hem också men de e ju inge kul att se :D (REN SPEGEL OCKSÅ!!!) snyggt att jag inte såg att jag hade vridit sömmen framåt på klänningen, men ja ni ser ungefär iallafall! Sett filmen charlie st cloud, och den va jättefin! En riktig bölfilm med en grymt snygg zac efron, hade nog gått att steka ägg på människan så het han va i den här filmen haha! Tycker ni ska se den faktiskt :D Nu ska jag knoppa mig i säng och ladda för ännu en skolvecka, poss!

Kommentarer
Postat av: Breakingfree.se

Håller verkligen med om att det är en film man gråter till. Jag tyckte filmen var helt okej och Zac gör verkligen bra ifrån sig.

2011-05-24 @ 18:51:49
URL: http://www.breakingfree.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0