regn är ju för trevligt!

Idag är jag lite deppig, för att jag saknar min tandställning så himla mycket... noooot!!!  Bjussar iallafall på denna snygga bilden så har ni en njutning för ögat! B-B-Bracelet äger liksom! Sen att jag har toapapper runt halsen som nån liten bulldog med koppel, några kilo mascara på ögonbrynen och läckra krigsmålningar kan ju diskuteras om det är normalt :D När jag kom hem fick jag höra 5 ord som jag fruktar ''du måste städa ditt rum'' men det behövdes kan jag säga, dammråttornas tredje världskrig under min säng blää! Skulle varit med jossan idag men den stackaren har gått och blivit sjuk :( Ikväll blir det iallafall najsigheter med lite chickz! Kommer ett tidinställt inälgg också hehe, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0