liten som en myra


Tjääääänna! Våran klass vann fotbollsturneringen, va nog mycket för att vi hade så fina ramsor och gott pepp på ''bänken'' :D Tråkigt bara att jag inte kunde va med men men, idag har jag vart så jäkla trött, så när jag kom hem somnade jag sittandes i soffan?! sen vakna jag till helt lost in the pancake och sov över 2 timmar, jösses haha, skönt va de iallafall! Vandra mig sen iväg som ett makalöst trött yrväder som har gått ur en dvala på 10 år, upp till hallen och gymmade lite med laget, och ja.. de va väl typ den här dagen! Nice untz untz! En extra hälsning till henny HB hennopitalus hensa lillbenny bengtsson, du är för go! :D Taggar iallafall liseberg och maggio med mina fina tjejor på fredag, kommer sparka häströvar! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0