toarulle toarulle toarulle



Bild från bion, den va heelt okej! :D Glajjerna regerade ju iallafall!!! Hade en kalasgo kväll med tjejerna och min soffkömpis emma cruz hehe! Och bild från fotbollsturneringen, (för övrigt så har låten toarulle satt sig på min hjärna som en fästing på en lurvig hundvalp) Har rensat mina mobil bilder nu, tagit bort över 2000, inte dåligt!


Hejhopp! Alla är nog i skolan nu, men jag vaknade runt sex och mådde bajs, men de har gett sig lite nu efter en tablett :)! Så här sitter jag i en go soffa och käkar frulle i lugn och ro, inte helt fel det heller! Ska nog gå ut en kortis och få lite frisk luftish sen! Senare blir det iallafall götet med några brudar, gå runt i stan, käka, kanske åka den nya joxen på liseberg och sen MAGGIO!!!!! Blir nog super bra! Ska sova över där sen med familjen för pappa ska springa göteborgsvarvet imorn den galningen, så blir nog inte jättebra uppdatering men ska slänga upp några mer idag och sen tidinställda, hare gött haj! (2 djur i en smäll, ciao)


Kommentarer
Postat av: Emma Carlzon

penopple krus <3

2011-05-22 @ 18:57:37
URL: http://asongforhedwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0