gårdagen!


 
Igår va jag ju som sagt och jobbade, mindre skönt att gå runt och städa i kläderna jag hade på mig, blö! Men efter att ha rullat hem moppen upp för alla backar i regnet, (när jag kom upp för alla backar så gick den igång.....) så kom iallafall Jossan och Simony till mig, vi hade riktigt kul! :D Satt i köket och prata timmevis och skratta, sen skulle vi se paranormal (?) activity 2, men kolla aldrig klart fykatten! Sen slagga JH här, och i morse åt vi pannkakor, ägg, smoothie m.m (GOTT) och la oss på gräsmattan och sola, jätteskönt! När hon hade åkt så åkte jag och mamma ner och bada och låg där nere en stund, så bananigt härligt!!! Vädret är ju grymt :D Måste hjälpa mamma i köket, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0