friidrottsdag!


Halleeeluja vilken båsig banana day! Men har fått mig några riktigt goa skratt under dagen iallafall, kullebyttsrace mot roggan också vilket fick min mage/skalle att kännas som en torktumlare! Va med på alla ansträngande grenar och gav gärnet! NOT. Hehe, lat som en padda men äsch hoho! Måste bara gratta henny också som kämpa som en liten iller på 1000 meter och gjorde en sån grym målgång (kullerbytta)! ;) Efter denna ljuva dag, så gick jag med jossan och fixa en grej på stan, sen satte vi oss och prata bort några timmar, alltid lika najs! Nu borde jag nog öppna historia/kemi boken eftersom att vi har prov imorn, somna igår när jag tänkte på den haha! Om de är någon egenskap jag har och är nöjd över så är det att jag är så HIMLA bra på att planera :D.. Ironi är jag ioförsig ännu bättre på hehe! Hörs senare! Puss

Kommentarer
Postat av: josefine XD

Måste bara tacka dig att du tog å la upp denhär fruktansvärt vackra bilden lots of loove <3<3<3 XD :-P:-P

2011-05-25 @ 20:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0