en tredjedel av den jag var går hem, en är krossad en är din


Hej :D Min dag har varit väääldigt slapp och bra, vi gör ju nadas pomfradas i skolan så de är toppen! Efter skolan så va jag med jossan arlakossan en stund och de va lika najs som vanligt! Vi hängde på kinesen, antastade lyktstolpar och skoja en del xP! Efter det utsattes jag och laget för en träning som totti hade plockat från en ''HELL WEEK'' ni hör ju hur hemskt det låter, e helt slut! Känns som att någon har lagt två styltor i rumpan på mig så stel jag e.. har tagit ett obeskrivligt gött bad och nu ska jag kolla på desperate housewives och kötta lite linnros på gitarr, SISTA SKOLDAGEN IMORN!!!!!!!! peace out mathafakkas hehe nejdå hade bra finisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0