det enda bra med misstag är att man lär sig av dom.


tog den här bilden från ana (www.anarodrigues.blogg.se) för jag hade ingen annan dansbild, hoppas de va okej!

Helluuu! Tränat och de känns som min rumpa e en stor lastbil varje gång vi springer, går så himla tuuungt haha.. gött de hade vart att vara kenyan och springa 5 km på en kvart :D Well well, efter träningen åkte jag henny & beng och kollade på dansuppvisningen, superduktiga va dom!! Cred till min goa simon som är och alltid har varit så otroligt duktig, kan sätta mitt ben på att han kommer bli något stort! Sån känsla så man ryser! Blev som vaaanligt jättesugen på att börja igen, och nu när jag inte går i handbollen längre så finns de ju tid med :D Ska göra min matsäck (låter som jag ska på en utflykt med klass 5B<33) tills imorn då de kommer bli en kanonkul dag med gott folk på gullmarsvallen, sist år eller i sjuan råka vi ut för en måsattack och en mås bajsa på oss och i maten hahah, får hoppas att vi inte blir nerbajsade den här gången! Längtar till gymnasiet också (och såklart ska jag njuta av ett superlov!) för de verkar som att de blir en jäättekul klass, tjoho! Ha de bäst!!!

Kommentarer
Postat av: elina

ska försöka fixa det så snabbt jag kan sötnos!

2011-05-24 @ 22:54:53
URL: http://elinaivarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0