born this way


Som jag har saknat min galna vän, men låg och tjöta väck några timmar i telefon igår och skratta så att tarmarna hängde utanför magen av kramp! Skönt att få krama om na lite idag med :D! Jaa, ledsen att de blir så smalt me uppdatering men hinner inte, har huuur mycket grejor som helst som ska göras min skalle kolapsar snart haha :( Men ska bli bättre när detta är överstökat hehe! Måste skaffa premium med, om man råkar gå ifrån spotify drar det ju av tiden, i-landsproblem cutcut. Hittat massa fina klänningar till avslutningen nu med, så ska försöka bestämma mig bara för vilken jag vill ha! Och till dig som frågade så är klänningen i inlägget längre ner från bikbok, i go bananas va fin den e :D Men hörrni, vi hörs snart igen och efter all kaoz, det är nog lasermannen som är och rör i skolgrytan för nationella bajsproven kan ju grilla sig i rumpan! Puss&fläsk pizza&läsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0