5 maj radidajdaj


Tjabba tjena mittbena, om någon av tjejerna i min klass läser så fattar ni nog vad jag menar haha! ;) Fick pressa ihop bilderna så dom skulle bli lika stora så nu ser de ut som två trästockar till ben, jäjä :D Kul att jag alltid lyckas ta kort där det ligger tvätt, sniggt! Linnet är egentligen mer transparent och med lite spets, men de syns inte med dom kazZza mobilbilderna hehe! Vart trött som en apa idag i skolan, kan inte beskriva hur skoltrött jag är, somnar ju nästan till när lärarna går igenom nått! Skrattat av mig med H.E innan jag gick hem iallafall, sånt sitter alltid fint i löddda! Senare blir det träning, men först ska jag ringa och skälla ut h&m, beställt en bikini, använt underdelen, överdelen skulle kommit igår men så får jag ett brev ''den är tyvärr slut i hela vårat sortiment'' aaaaaah!!! Rompa :D Ha de fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0