vi har kossorna att tacka, att vi har smöret på vår macka..


..alla kossorna i hagen gör att jag bli mätt i magen! hm vi sjöng en sån låt på skolavslutningen i trean, och yeaah heja kor förfan! ni kan nog räkna ut med lilltån att jag har svinigt tråkigt som sitter och gör en sånhär bild, inte alls typiskt mogna mig att lägga till bajs med, ha ha! men drack världens glas med iskall mjölk och det är så HIMLA gott, jag kikkar ass på alla kalvar när det gäller att klunka mjölk kan jag meddela er :D och bregott är då en personlig favorit XD! näe men de är sååå gott :D intressant att jag skriver om smör och kor, inte jätte.... nä nu måste jag plugga innan hela den här dagen går åt att inte göra nått vettigt alls också, hörs senare!

 


Kommentarer
Postat av: ko_lover_98

Jag älskar också kor! va roligt att du känner samma! att äta bregott mig fet, att dricka mjölk det gör mig, otörstig, att äta kor dödar kor<3 love it !!! KOR go go go KOR KOR KOR kossor for the fucking win, muuuuuuh

2011-03-01 @ 14:58:45
URL: http://hannalinneeaa.blogg.se/
Postat av: -blacklove(to my cows)

vilken himla tur att det finns vissa läsare ute i världen som också älskar KoR!!kor e som snor och ens egen bror xD MUUUUUUUUU tjurens parningsläte brb idissla<3

2011-03-01 @ 15:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0