tjena banansena

Hej!!! Inte hunnit blogga, men i fredags (som ni kanske förstod på inlägget under av hanna :D:D) va jag med min goa tjej och vi hade huuur kul som helst verkligen, underbart! Igår stod klockan på 7 (!) för jag, mamma och gabriel skulle till göteborg, blev en jättemysig dag och jag är supernöjd över sakerna jag köpte! När jag kom hem va jag helt slut, benen VÄRKTE och min skalle va hypnotiserad eller nått, somnade strax efter tio haha, jösses! Vaknade rätt tidigt idag men gick och hämta frulle och la mig i sängen och kollade på tecknat barnprogram, mysig morgon! Vart och dragit ut alla gamla kläder (har typ 3 svarta sopsäckar med gamla, och fräcka grejer allt från farmors tonårsjox till mammas och min kusins) allt är väl inte överdrivet vackert, det mesta är utklädningsgrejer men hitta rätt mycket ballt och fint när jag rensa nu hehe! Har väärldens råttskräck med, så fick för mig att de va en råtta så mamma fick hjälpa mig att dra ut grejerna, (modig tjej!) och nu sitter jag och nyser som en jag vet inte vad, är dammallergiker och det är ju inte direkt nystädat där hehe.

Idag står plugg (tar en fet vattenpistol och sätter mot rumpan) som står på kartan, lite träning och mat hos min goa mormor och morfar, trevligt! Vi hörs senare och då blir det bilder med, hinner inte ta några nu. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0