skratta är utan tvekan bland det bästa som finns!

Haha vilket stelt leende :D MEN tänkte att jag får ta en bild där jag ser glad ut för det är jag för tillfället, muy glado! Har ju tillbringat dagen med min bästa vän, som får mig att må så otroligt jäkla bra, fått oss några ordentliga gapskatt under dagen, sånnadär som kittlar i magen (bra beskrivning johannis braa!!) men ni fattar, sånna som verkligen kommer från hjärtat haha, underbart iallafall! Vad har vi gjort då, gymmat där det va massa biffisar, blev inte överdrivet mycket gjort för vi har inte vart på hela veckan (MAJGADD 4 DAGAR, MEN DE E MYCKET!!) så tjöt och flams att ta igen, men lite kött blev det tills slut hehe :) Halkat oss till bussen som två pingviner, rolig syn måste jag säga hahaha! Nu ska jag iallafall lägga mig, och fira i tanken att det är fredag imorn, jag.är.så.jävla.skoltrött.att.jag.kan.spy.3.kg.bajs.på.skolan. Har iallafall hemsedal att se fram emot, och hanna ska med, en vecka med min gosing, kommer blir awesome! puss gonatt rådjursvänner<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0