my ass is död som en överkörd utter


Hej! Va skööönt det är efter man har tränat, älskar den känslan, har en död rumpa av alla backintervaller nu men träningsverk we löööve :D Jag och mamma fick världens goaste mat hemma hos m&m, åååh va gott det va! Sen så har jag och mormor pillat lite med ett ''projekt'', blir nog kalasbraa! Rullade mig hemåt mätt och go i magen och nu ska jag lägga mig i ett gott bad :D Sen blir det matte potatispatte, usch vad jag hatar matte, om det hade funnits en toplista på saker som är tråkiga vidriga och snarkfyllda så är det matte, alla forskare kan ju sluta leta efter det bästa sömnpillret för det räcker ju att kolla på boken så somnar man, lust att samla ihop alla matteböcker i världen och göra en hög nu lagom till påskbrasan!!!!! Men är man en tjatmaja som jag så får man väl ta smällen och jobba hemma :( Juste, henrik (min lärare) visade en såndär utvärdering från femman, när man ska skriva vad man är bra på, hur man är osv, så hade jag skrivit lite grejer och sen med ranglig stil (en liten teaterapa) inom parantes med haha, cooltjej!

Nä får sätta lite fart, jag är så himla grym på att skjuta upp grejer och fastna här, PöSspöSs laxera era löss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0