if i could wish one thing, i'd here you call my name


Godnatt goingar, får hoppas det går bättre att komma i säng bättre än igår, kom på att jag kanske skulle iallafall ööppna boken innan provet, så de kom jag på kvart över tio, bläddra igenom 300 sidor på en kvart, va bajtrött gick och la mig, ne men gissa vad? En blixtsnabb och söndersurrande flugfan två cm från örat i några år innan jag äntligen fick smällt den med en bok, jag låter som världens djurplågare som först skriver otrivin näspray i röven på din katt, får hoppas ingen tror att jag gör sånt haha ne fy, djur e fina(men flugor e kryp så dom räknas inte)<333 Sen höll jag preciiis på att somna när jag kommer på att min tandställning ligger nere, bara att ge sig upp (om man inte vill ha sin bävertand tillbaka.....) och gå ner för min mil långa trappa och hämta skiten, ingen glad tjej som knoppa sig i säng inte!

sometimes the smallest thing, take up the most room in your heart - nalle puh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0