el bildobombo








Oj va mycket bilder det blev här nu haha! Men det är ju alltid trevligt, tycker jag :) Här är iallafall grejerna från igår, och de jag hitta när jag rota i låderna får ni se när det är tvättat hehe. Näsan nyser och ögonen rinner av allt damm, jädra allergi :( Sitter och käkar en svingo kiwi, jag är kiwigalen!! Hinner inte skriva här så mycket mer nu, för måste göra mig iordning för träning, otaggad som en rakad igelkott. Ha en bra söndag godingar!

Vit bustier (?) h&m, pösigt beige linne h&m, kavaj h&m divided, jacka second hand, shorts och hängslen h&m, halsband monki, skor dinsko, stickad tröja bikbok. Den vita bustiern eller vad man ska kalla det, är suuuperfin när man har den istoppad i shortsen, mums :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0