i close my eyes and the flashback starts

Godmorgon! Är det bra väder idag eller?!?!? Bajsar björnen i skogen eller!??!? JAAAAAAA! HUMÖRHÖJARE 100!! Ska jag sitta på en buss i en timme för att göra en grej som tar 20 minuter, för att sen sitta på bussjävlar som tar 2 tim innan jag når min slutdestination (vackert ord)?!??! Har renar horn?!?!?! JAAAAA! HUMÖRSÄNKARE 110! Nu ska jag packa, äta frukost utomhus och sen gå till el busso, vi hörs noog inte mer idag men man vet aldrig, om inte får ni ha en kanonlördag! Hade förresten världens bästa dröm inatt så vakna jag såklart att och insåg att det va en dröm, kul :D....... Hatar sånt haha! Och såg en tjej på tv som hette monica klitten, hon hade nog passat bra med brad pitt. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0