bruno mars

riktigt bra låt tycker jag! och den passar ju in eftersom det är mars idag hehe!

hej på er! jag har nog allvarliga koncentrationssvårigheter (långt ord....!) för jag kan inte sätta mig ner och plugga, eller jo kan, men min hjärna är på en annan planet! (kanske har lyssnat för mycket på bruno mars) ha ha, där satt den johanna *highfive'ar mig själv*! suttit och stretchat i en halvtimme nu haha, har sån förjäklig träningsverk + att om jag ska vara vigare än mästarN erik om några månader får jag bannemej ligga i, jag är stelare än ett kylskåp :( hoppas ni har gjort nått vettigare än mig den här tisdagen :D och ursäkta för några för många mars skämt haha, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0